~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 6 november 2013

Trött är bara förnamnet

Jag är verkligen så trött att jag skulle behöva ett par tandpetare att hålla upp ögonlocken med.
Detta är resultatet av en helt galen dag i vårt danska grannland.
Där har jag varit med några vänner och köpt fina danska molokläder på lagerutförsäljning.
SÅ himla roligt!
Jag har varit där varje vår och höst sen 2008, så det har ju blivit en vana.
En väldigt rolig sådan.

Ger er lite bilder på vad man kan shoppa för fint där.
Detta är inte riktigt allt mina påsar innehöll men en del av allt det fina.






Ska bli roligt imorgon när barnen får se detta.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar