~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 9 november 2013

Då var det helg igen...


Och igår var det fredag och de här tre små fröna skulle lämnas iväg på morgonen för att jag skulle påbörja veckans jobbdygn.
Visst är de söta?

Jobbdygnet avslutades i förmiddags och regnet bara öste ner.
Perfekt lördagsmysväder.
En typisk sån där dag som det är ok att göra inget på.
Några av oss smet dock iväg och tittade på när herrlaget spelade innebandy idag.
Det är ju alltid kul.

På lördagar är det ju ett av mina favoritprogram på tvn.
Jag har säkert skrivit om det innan.
Kanske inte denna säsongen men definitivt i förra.
"Så mycket bättre.."
Det är verkligen så fantastiskt bra!
Jag gillar att få veta mer om de personer som vi ofta ser i rampljuset.
Även om jag fattar att det är ihopredigerat och fixat för att passa på olika sätt så får vi ju ändå veta en hel del om dessa personer.

Har ni inte tittat så gör det!!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar