~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 18 november 2013

Jag är så trött....

Magsjukan har härjat och det rejält.
Alla barnen har kräkts och varit ordentligt slitna.
Nu börjar de en efter en att bli som de ska igen.
Kvar finns det två spillror till föräldrar.
Det tar på krafterna, vill jag lova, att springa med spannar, trösta, servera dricka, uppmuntra och tvätta kräkiga saker.
När det finns magsjuka omkring mej kan jag heller inte äta så orken som borde finnas är som bortblåst.

Men nog klagat!

Barnen är på benen.
Ja det är ju vi andra med om än lite slokörade.

Laddar om och tar nya tag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar