~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 21 september 2012

Veckan gick viss ganska fort.

Har hjälpt till i bästa butiken i stan i några dagar och då går tiden så förbaskat fort.
Läget är under kontroll och nu är det dax för jobbhelg på vanliga jobbet,

Bjuder er på några bilder på söta ungar i brist på annat.:-)




Kvällen började i soffan tittandes på fångarna på fortet.
Så småningom hamnade jag och Alicia vid datorn och youtube,
Det började med Marilyn Manson och gick vidare till Johnny Depp.
Vem vet var detta slutar.;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar