~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 18 september 2012

Mysdag!

Idag har jag bara hittat på roliga saker.
Körde till kompis Karin redan i förmiddags.
Barnen har lekt eftersom de har haft studiedag idag.
Jag  har gosat med lilla O och babblat med Karin så klart.:-)
Efter middagen åkte jag till jobbet för en utbildning i teckenspråk som stöd.
Mycket intressant!
Sen fortsatte kompismyset hos Karin igen ett tag.

Hem en sväng för att titta till Alicia, som fortfarande inte mår riktigt bra efter hjärnskakningen.

Sen smet jag minsann iväg för lite mer mys.
En träff för mammor på öppna förskolan var det dax för.
Vi var inte många men trevligt som attan var det iaf.

NU ska jag dejta med min kudde en stund.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar