~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 23 september 2012

Helgen gick också fort.

Jobbhelgen är redan över och imorgon börjar vardagen igen.
Fast för mej är ju vardagarna lite lugnare än jobbhelg iaf.
Veckan är som vanligt fullproppad med saker som ska hinnas med.
Mest roliga saker men även en del måsten.
Så är det ju för oss alla.

Kvällen har varit mysig med soffhäng med bästa barnaskaran.
En liten aning såriga öron har jag ändå.
Har man varit ifrån hemmet i ett dygn så tar det ett tag innan fem stycken små och stora barn har fått ösa ur sej allt de har att berätta.

Nu är det dock lugnt och stilla här och mamman ska krypa ner under täcket och titta lite på tv.

Hoppas att ni har haft en bra helg, ni med.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar