~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 25 september 2012

Har inte så mycket att säga

Livet rullar på.
Vissa barn trilskas mer än andra.
Mamman känner sej otillräcklig emellanåt.
Är glad att jag är gift med en man med ett hjärta av guld.
Ett barn har ont så in i bomben i sin kropp alldeles i onödan.
Varför?

Nu väntar iaf en hel del ledighet för mej och jag hoppas jag kan samla ihop lite krafter igen av att hitta på roliga saker.

Träffade en ovanligt bra arbetskamrat idag med en ovanligt söt liten dotter.
Sådant kan man minsann leva på en stund.

Kramar Helena

2 kommentarer:

  1. Du är också en ovanligt bra arbetskamrat <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Emma! <3 Hoppas vi ses snart igen!

      Radera