~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 14 september 2012

Har jag bett om mer action i mitt liv?

I så fall ber jag om ursäkt och tar tillbaka det.
Den senaste veckan har redan inneburit mer action än vad jag vill ha på lång tid.

Varför skulle gårdagen bli annorlunda?

Jobbade hela dagen och när kvällen nalkades drog jag, Alicia och två av hennes kompisar till Munka Ljungby för att tjejerna skulle spela en träningsmatch inför sm-kvalet på lördag.
Matchen började med att Åby gjorde mål efter 8 sekunder.
Bra jobbat där!
I slutet av första perioden får Alicia en smäll i huvudet.
Vinglar mot sargen och faller ihop.
Jag trodde väl att jag skulle gå i bitar!
Efter ett tag piggnar hon till och jag börjar slappna av.
Men varför inte oroa lite till?
Plötsligt sitter hon och somnar till flera gånger och jag väljer att kontakta sjukvårdsrådgivningen.
De skickar genast ambulans.

Så nu har vi provat det också.
Facit visar lätt hjärnskakning.
Och till Alicias glädje gav läkaren ok till att spela imorgon.
Vi får dock se hur det blir med den saken.
Än är hon ganska medtagen och trött.

Så nu får ni hålla tummarna för att hon piggnar till och kan var med.
Ok?
Håll hårt!

Och, för all del, glöm inte hålla tummarna för vinst också!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar