~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 2 september 2012

Har man ingen egen..


Lilla O har sovit över hos oss inatt.
Eller ja, Michaela har han sovit hos.
Men eftersom hon åkte till Ullared tidigt i morse fick vi ta över passningen då.
Attans vad mysigt!!

Ibland önskar jag en liten bebis till.
Åh så mysigt det hade varit.
Men när jag tänker till lite så är jag så nöjd med barnen vi fått.
Ingen vet hur det går om man försöker få fler.
Och inte blir man yngre heller.;-)

Så här blir inga fler barn i skaran.
Vi nöjer oss med att låna det här grynet och inväntar barnbarn så småningom.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar