~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 27 april 2014

Utflykt med Anjelin och Emilio

Igår gav vi oss iväg på en utflykt alldeles själva.
Först hade vi en liten shoppingtur på center syd.
Nya skor till Emilio och solhatt till Anjelin inköptes.
Efter McDonaldsbesök gav vi oss vidare till stora staden, Malmö.
Gillar min gps, skarpt! ;-)

Väl där mötte vi några goa vänner och hade en toppeneftermiddag i det fina vädret.
Konstaterade att vi bor väldigt mycket på landet och det var väldigt mycket i staden.
Massor med folk på en, iofs ganska stor, gräsplätt.
Ungefär lika stor som vårt egna gräs här hemma.
Jämförelser är roliga och intressanta.
Ett besök i staden är mycket roligt men skogen är alt bäst i mina ögon.

Barnen var mycket nöjda med sin dag och jag med.






Tacka Lee för de fina bilderna. 

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar