~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 23 april 2014

En toppenpåsk!

Som ni såg på förra bilden så fick vi hem två nya kompisar i fredags.
En tvättmaskin och en torktumlare.
Det är lite knäppt hur glad man kan bli för saker man måste ha, men jag är superglad för de där två!
Och dessutom inser jag nu att den gamla tvättmaskinen inte har tvättat rent ordentligt på länge.
Så nu luktar allt så gott och fräscht.

I lördags, på självaste påskafton, tog vi hela familjen och begav oss till huset med den gula skylten.
Alltså Gekås, Ullared.
Vi passade också på att träffa Ronnies kusin med familj, från Danmark, som var på besök i de trakterna.
Det är en chansning att ge sej iväg till det stället med ett gäng barn och en man.
Men dagen blev toppenbra!
Alla barnen var nöjda med sina inköp.
Och alla hade roligt under dagen.
Vill tipsa om lekplatsen vid Gekås.
Den ihop med det fina vädret blev bra paus både innan och efter shoppingen.

Resten av påsken slappade vi och njöt av sol, finväder och ledighet. Även om jag och Ronnie jobbade mellan varven.

Nu är vardagen igång igen och det är inte så dumt det heller. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar