~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 27 april 2014

Ännu en underbar dag!

Middag hos mamma och pappa och sen promenad i fina Åsljunga.
Det kvittar vad för den lilla byn är ändå hemma i mitt hjärta.
Inga skogar är som de man sprungit i som liten.
Kameran fick också följa med idag och minsann så lyckades jag fånga hela barnaskaran på bild.
Och så lite natur som man bara måste älska.






Dagen avslutades med korvgrillning här hemma och ännu lite mer lek i kvällssolen.
Nu är både vuxna och barn trötta och nöjda med helgen.
Redo för en ny vecka med. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar