~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 10 april 2014

Så sov jag bort en dag

Natten till igår blev inte vad den borde.
Så är det med huset fullt av barn.
Så igår kan man säga att jag var trött.
Kände mej helt bakis och slumrade så fort jag fick en chans.
När de små barnen landat i sina sängar, landade jag i min soffa.
Och, tjena, vad den var go att sova i!
Flyttade över i den lika bra säng senare någon gång. ;-)

Som bekant så gör sömn nytta.
Så idag har jag varit mej själv igen.
Mest myst och slappat i alla fall.
Man ska passa på när möjligheten finns ju.

Kvällen har tillbringats i trevligt sällskap.
Pyssel och prat men samma goa gäng som vanligt.
Och i vanlig ordning var det mer prat än pyssel.
SÅ himla mysigt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar