~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 5 april 2014

Som det kan bli...

När man som bäst gottar sej åt att jobbhelgen är över förlängs den med ett söndagspass.
Så kan det gå...
Tur det bara är en kväll och inte hela dygnet.
Men en myslördag med barnaskaran har jag då fått i alla fall.
Vi har bara varit inne och lekt och tittat på tv.
Käkat godis också så klart!
Dock inte denna mamman som håller sej till ett sockerfritt liv för stunden.
Beach 2014 ni vet ;-)
Eller egentligen snarare mindre fläskpadda och gärna få plats i kläderna till sommaren när tältet och tjockjackan ska av.
Nå väl, det blir nog bra hur som helst.
Jag tjatar ju alltid om att man ska njuta av livet så jag borde leva som jag lär ju.
Ska bara lite först ;-)

Nu sitter jag här och gäspar.
Klockan är snart 23.30.
Varför går jag inte och lägger mej idag då?
Tja...
Palla ta av sej kläderna.
Och borsta tänderna.
Jobbigt.
Verkligen stora i-landsproblem här nu. :-)
Man kan alltid dröja kvar lite vid datorn och hitta på något "viktigt".
Kolla tradera lite.
Kanske kika lite på pompdelux trevliga sida.
Spana på facebook för femtielfte gången.

Eller så kan man TA SEJ I KRAGEN!

God natt mina trogna följare.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar