~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 13 april 2014

En helg utöver det vanliga!

Inledde med en fredagskväll utan barn, men med man och trevliga arbetskamrater till oss båda.
Bowling, god mat och trevlig men sorglig avtackning av en bra chef.

På lördagen rymde denna mamman hemifrån tillsammans med ett gäng som går under namnet "pölse".
Låter helt ologiskt men det finns en liten tanke med det fula namnet.
Vi träffades på ett forum på nätet och vår gemensamma nämnare är danska barnkläder.
Den gemensamma nämnaren finns fortfarande men är inte längre av någon större betydelse.
Vi har med åren lärt känna varandra mer och någon gång per år försöker, i alla fall, några av oss att ses trots att vi bor på olika håll i vårt land.
Denna gång hyrde vi en stuga vid Ullared.
Vi började med lite fyndshopping på gekås och hade sen roligt natten lång.
Vi kan nog enigt erkänna att vi slitna när vi gav oss hemåt idag.
Trots att jag i vanlig ordning endast drack cola zero så kände jag mej nästan bakis.
Men vem bryr sej?
Det är SÅ värt att vara sliten någon dag om man ha så roligt med så goda vänner.

Nu har jag laddat för ett mysigt påsklov med de bästa barnen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar