~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 4 mars 2013

Vi slappar vidare...

... och mamman håller på att få spunk av rastlöshet.
Emilio håller på att hämta sej efter helgens febertopp.
Eller ja, nu är han ok igen.
Idag har Anjelin istället haft problem av sin migrän.
Jag antar iaf att det är migrän.
Hon har ganska ofta ont i huvudet och ibland får ungefär som anfall.
Efter alvedon och rejäl vila så släpper det igen.
Så det är det vi roat oss med idag.

Hoppas på friska barn, mycket sol och något roligt att hitta på kommande dagar.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar