~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 19 mars 2013

En liten paus

Som ni har märkt så har jag tagit en liten paus ifrån bloggen.
Inte helt frivillig, det bara blev så.

Magsjukan jag hade i början av förra veckan tog hårt på krafterna.
I den här familjen är mamman den som gäller i alla lägen.
Pappan är älskad och gör allt han med, men man kallar oftast på mamma först av någon anledning.
Så någon större vila efter en vakennatt på toan blev det inte.
Alltså har jag varit extremt trött hela veckan.
Bloggen har jag ägnat en tanke då och då och sen skjutit upp skrivandet lite till.

Även arbetet som familjehem tar på krafterna ibland.
Vissa dagar mer än annars och en sådan period har det varit nu.
Mer än så kan jag inte gå in på det här.

Och så det här förbaskade vädret!
Jag behööööööver våren nu!
Hela jag bara skriker efter lite värme, solsken och små blommor.

Nu börjar jag i alla fall känna mej piggare.
Skönt!

Det finns ju många glädjeämnen också att tänka på.
Ett är en liten nyfödd Maja.
Längtar tills jag kan få snuffa lite på henne <3
En utebliven snöstorm som istället blev lite blåst med en och annan snösmula kan också roa ett tag.
Jösses som detta oväder har blåsts upp i media!
Och här blev det nada :-)

Fördelen med att vara trött har varit att jag verkligen invigt den nya soffan och njutit av vårt fina vardagsrum.
Jag gillar det SÅ mycket!

Nu hoppas jag att vi får vara friska och att det blir lite varmare snart.
Nästa vecka är det ju påsklov.
Härligt!

Vad ska ni göra på lovet?

Kramar Helena





1 kommentar:

  1. Och Maja längtar tills du kommer och hälsar på henne, ja det gör hennes mamma också :)Du är välkomna nån dag nästa vecka :)

    SvaraRadera