~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 27 mars 2013

Tuffare än de tuffa!


Japp nu tillhör jag det tuffa gänget!
På bilden ser ni en något svartsolkig tatuerad armbåge som sitter på MIN arm.
Jag är något stolt vill jag säga.

Ni som någon gång tatuerat er vet kanske att armbågen är ett fruktat ställe att göra det på.
Jag har bävat länge men ska armen fyllas så ska den.
Igår gjorde jag det och döm om min förvåning när jag insåg att det inte var så farligt.
Jag överlevde och skulle faktiskt kunna göra om det.
Så min respekt för alla coola killar som gjort denna bedrift är numera väldigt minimerad ;-)

Nu återstår nog bara en gång till sen är min fina arm klar.
All kred till duktiga Rickey som ritat och tatuerat.
Vill ni mer av hans verk så finns de här:

Lovar mer bilder när jag fått bort den överflödiga färgen och allt är läkt.

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar