~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 27 mars 2013

När lugnet infinner sej...

Ibland är det kaos i det här hemmet.
Sex barn i olika åldrar medför ljud och rörelse hur lugna de än må vara.
Tidvis undrar jag vad sjutton jag gett mej in på.

Men när det, som nu, är heeelt tyst och lugnt mitt på dagen.
Då undrar jag istället varför jag ojar mej.

Minstingen sover middag, småttarna tittar på tv med Nikita och stortjejerna är på väla.
Absolut lugnt!

Ja och det där med väla är ju en smidig sak med.
Alicia behövde vårjacka.
Vi har redan provat ut den men den blev inte köpt då.
Så nu skickade jag tjejerna till väla med lindexkupong och pengar och så fixar de det hela själva.
MYCKET smidigt! :-)

Passar nu på att njuta av lugnet före stormen ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar