~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 27 mars 2013

Att göra en syskonbild.


En syskonbild är fint tycker jag.
Jag gillar att ha bilder med flera eller alla barnen.
Det ger liksom en känsla av gemenskap.
Bilden ovan blev bra, tycker jag,

Bilden nedan visar hur det kan gå om man ska fota sex ungar.
Om ungarna dessutom är vilda och galna så blir bilderna ännu knasigare.
Men jag gillar de här barnen precis som de är och skulle inte vilja byta för allt i världen.


Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Haha, och jag som tycker att det är svårt att få till ett vettigt kort på mina tre:):). Fina barn du har:).

    SvaraRadera