~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 12 mars 2013

Jag lever!

Bara så ni vet ;-)

Att ha sjuka barn när väl en sak.
Men att vara sjuk själv och samtidigt ta hand om barn.
DET är en annan sak.

Men nu är jag frisk igen.
Trött fortfarande men frisk.

Idag har alla barnen varit lediga från skola/dagis så det har varit fullt ös.
Bara för det så känns det som söndagkväll.
Konstigt.
Fördelen är ju att veckan nu blir väldigt kort.

Imorgon måste jag nog ut på en utflykt, tror jag.
Bilen har varit på verkstad i över en vecka.
Men den har bilbarnstolen varit så här har vi suttit fast.
Nu har jag ordnat en annan stol så nu måste vi se något annat än detta husets insida.
Vi får väl se vad vi hittar på :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar