~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 9 mars 2013

Härliga helg!

Barnen har varit lite krassliga i veckan.
Men trots det hittade jag på ett projekt att fixa med.
Jag har funderat på det länge men inte riktigt kommit til skott.
Men nu var det dax.
2001 renoverades vårt vardagsrum.
Inte mycket har ändrats sen dess så nu var det verkligen dax för en förändring.
Dessutom var våra soffor färdiga för skroten.


Så här såg rummet ut i början av veckan.


Allt från väggarna åkte bort och sofforna åkte ut.
Vit trälack åkte på.


Så här mysigt har vi det nu.
Jag är jättenöjd!
Ny soffa och lite lampor och sådant gjorde susen.
Nu är det bara lite foton som ska framkallas i svart/vitt och sättas upp i svarta ramar.




Nu har vi tittat på melodifestivalfinalen och haft allmänt mysigt.
Vi var ganska överens om vem som skulle vinna och tydligen var de flesta andra det också.
För Robin vann som vi trodde.

Nu är det lugnt i huset och mamman ska leta upp kudden.
Hoppas ni har en lika bra helg som jag.

Kramar Helena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar