~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 7 november 2015

Jobbhelg

Skriver några rader mitt i jobbhelgen.
Har varit ledig under dagen och då varit hos mina goa föräldrar.
Röjning på vind och körning till tippen var dagens göre.
Jag smet dock ifrån för att köra Anjelin på hajk.
Hennes första.
Jag vet inte om hon eller jag var gladast.
Denna mamman är scout i hjärtat livet ut.
God middag fick vi i alla fall hos mamma och pappa.
Så himla mysigt att vara tillsammans!
Ser fram emot en vecka fylld av feelgood!
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar