~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 13 november 2015

Gårdagens inlägg som visst inte kom iväg.

Den här veckan är en väl uppbokad vecka med en massa roligheter.
Jag skrev det redan i helgen och så är det.
Måndagens rolighet var nog egentligen mer viktig och intressant än rolig.
Det var en föreläsning om hur barn som nu är vuxna har påverkats av att vara i samhällets vård.
Mycket intressant!

Tisdagseftermiddagen tillbringades i Helsingborg och det gjorde ont. ;-)
Har ni någon gissning?
Det har ni säkert.
Förmodligen gissade ni rätt.
Tatuerad blev jag.
Nu är högra underarmen täckt och jag är nöjd.

Igår var jag i Danmark.
Heeeela dagen.
Någon som har en gissning här?
Ni som känner mej vet att jag åker varje vår och höst.
MOLOsalg :-)
Mycket roligt.
Fina kläder till barnen kom jag hem med till ett bra pris.

Idag tar jag hand om hemmet som inte pausar med jag roar mej.
Alltså hägrar städ och tvätt.
Inte lika roligt men jag tycker om när det är fint och luktar gott här.
Så det är bara att göra.

Ikväll väntar roligheter igen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar