~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 19 november 2015

En riktigt bra dag!

Roliga planer på gång inför helgen.
Har jag tur blir det riktigt toppenbra!
I värsta fall blir det bara riktigt bra. :-)
Så det är ju bara så att efter jobbhelgen så blir resten av helgen något att se fram emot.

Jag fick också ett förbaskat bra besked i brevlådan idag.
Ett efterlängtat och välkommet sådant.
Jag väljer att inte dela det med er just nu men jag lovar att ni också tycker att det var bra.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar