~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 29 december 2014

En underbar jul!

Julen har varit precis så fantastisk som den ska vara.
Barn som förväntansfullt väntat på tomten och sen varit nöjda med sina saker.
God mat och trevligt sällskap i omgångar.
Alltså perfekt!

Bjussar på lite bilder ifrån självaste julafton.

Sugna på paketerna som tomten lagt under granen.



Dukningen klar i väntan på julegästerna.



Granen med presenter.



Bästaste gänget i soffan till Kalle Anka.





Och sen kom han!
Den fina, snälla tomten!
SÅ spännande!



Tårar vill vi inte se på julafton om de inte är av glädje.
Tur att dessa var det!
En metallicabiljett kan ju få vem som helst att gråta.
Eller i alla fall Alicia.



Finaste gänget! 
<3



Hoppas att ni andra har haft en lika fin jul som jag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar