~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 22 december 2014

Dan före dan före dopparedan...

Ja nu börjar lugnet lägga sej över skogen här.
Jag har jobbat färdigt och ignorerar läsningen jag borde göra för utbildningens skull.
Julförberedelserna är i fas.
Julgodis står på dagens schema.
Nästan alla julklapparna är fixade.
Bara några kompletteringar behöver göras.

Önskar att alla kunde njuta av julförberedelser och firande som jag.
Bara älskar pysslandet, planerandet och de tända ljusen.

Imorgon väntar sedvanlig julfrukost hos bästa farmor.
SÅ himla mysigt!
Efter det besöker vi i vanlig ordning väla för att studera folks galenskap i dessa tider.
Förbaskat roligt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar