~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 8 september 2014

HÄR är jag!

Det går alldeles för många dagar emellan inläggen, men nu kommer det ett i alla fall.
Sen sist har det byggts en del.
Jag har varit med och anordnat barnloppisen i byn.
Jobbat lite har jag också hunnit med.

Nu är vårt nya fina sovrum klart!
Än har bara garderoberna fått flytta in men fotade lite i alla fall.




Lite taklister och plock är där kvar, som vanligt.
Men det får vi ordna efter hand.

Nu drar nästa projekt igång.
Den före detta hallen som ska bli datorrum.
Så kanske ni förstår varför det ser ut som en katastrof på andra sidan av den nya dörren.
Det är där vi ska greja nu.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar