~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 20 september 2014

Hit och dit

Vissa dagar är det bara att parkera rumpan i bilen och köra från det ena till det andra.
Så har det varit idag.
Slutade jobbet kl 10.
Körde hem och tog en vals med dammsugaren.
Kl 11.30 skulle Nikita lämnas i Lärkesholm på konfadag.
Så här lastades barnen in i finbilen och vi körde ut i skogen.
Sen ner till affärerna i byn för lite storhandling.
Mat måste vi ju ha.
När det var gjort var det lagom att lämna Anjelin i bowlinghallen på kalas.
Tur vi hade presenten med oss!
Nu var kl 13 och vi var hungriga.
Hem för tillagning av tacos.
Mums!
Sen var det bara att lasta in oss i bilen igen och köra och hämta Anjelin.
Nikita skulle hämtas igeni skogen och då passade vi på att gå en liten fotorunda.
Effektivitet mina vänner!;-)







Nu har vi köpt lördagsgodis och landat i hemmet.
Snart är det kväll och jag får tända mina ljus och njuta av helgen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar