~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 8 september 2014

Lite fler bilder idag.

Nu har sängen flyttat in också. :-)


Det är ju ett tag sen det dök upp några bilder på barnen.
Så här kommer ett par stycken.

Anjelin har fått en ursöt mjuk väst av sin snälla pappa.
Den används varje dag.
Söt va?
I övrigt är hon klädd i pompdelux och är på väg till skolan. 


Och så var det då den här lille killen.
Vad hände?
Ja förmodligen kopierade han mammans och pappans stil från då och nu och blandade det med sin egen.
Jeansvästen har han tiggt till sej efter en lång förklaring.
Du vet, jag måste ha en sån där väst.
Det har alla killar som har snygga och coola bilar och motorcyklar.
Mamman ordnade en väst.
Med en stor suck meddelade Emilio att där ju måste vara märken på ryggen.
Rockiga!
Så nu sitter där snygga märken.
(Mamman valde lite;-))
Iron Maiden, Metallica, Green Day och Korn.
Lovar att visa de en dag.
Nu är han i alla fall nöjd. 

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar