~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 5 juli 2015

Sommar på riktigt!


Totalt värmerekord slog vi till med den här helgen.
Jag gillar sommaren men nu var det nästan lite i överkant varmt här.
En bra bit över 30 grader...

Men vad gör man då?
Jo man packar in sitt bästa gäng i Checkern, möter upp trevliga människor och cruisar omkring i vårt fina Skåneland hela eftermiddagen.

Wildhogs car club var det som anordnade denna trevliga cruising och vi kommer att hänga på igen.

Helt enkelt en perfekt dag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar