~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 12 juli 2015

Hishultarundan 2015


Lika underbart som alltid!

Massor med bilar.
200-270 ungefär.
Jag gissar på det högre antalet då det var bilar överallt.

Samling i Edenberga, som vanligt.
Mycket glada människor och fina bilar på en enda plats.
I solsken gled vi vidare till Laholm.
Och därifrån via Skummeslöv till Mellbystrand.
Ett långt stopp på stranden.
Helt omöjligt att återge vidden av detta på bild men det är fantastiskt.
Kan du uppleva detta, så gör det!

I kvällssolen gled vi på stranden mot Båstad.

Vid varje stopp kollas det på andras bilar och pratas en massa.
Andra festar för fullt.
Vi har barnen med oss så de får uppleva detta roliga.
Så vi festar på cola zero och godis ;-)

Efter Båstad tog vi vägen om Ängelhom där rundan brukade avslutas förr men där var bara ett fåtal bilar så vi körde hem.
Nöjda och glada med ännu ett minne att spara i hjärtat.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar