~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 6 juli 2015

När livet är som bäst!






Som ni säkert redan listat ut älskar jag skogen.
I min uppväxt tillbringade jag mycket tid i skogarna.
Både med familjen och med scouterna som jag hängde med i tio år.
Jag har saknat det.
Alltså att vara i skogen länge.

Förra veckan fick jag med mej de flesta i min familj på äventyr i skogen.
Lek hela eftermiddagen, fika vid sjön, kvällsmat vid eldstaden och övernattning i vindskydd.
Så himla mysigt!

Det gör vi om!

Kramar Helena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar