~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 15 juli 2015

Redhead


Det är sällan jag syns på bild men idag bjuder jag på en.
Över fyra timmar i frisörstolen gav detta resultat.
Jag är supernöjd och rekommenderar Hard rock salong i Klippan.
Superduktiga tjejer!!

Idag har vi också firat födelsedagar.
Min, min systers och min pappas.
Jag fick SÅ fina presenter!
En flashig kamerarem, ett efterlängtat plättjärn i hjärtform och snyggaste strandväskan tex.

Med andra ord en suveränt bra egodag!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar