~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 30 juli 2015

EN dag utan regn...


Egentligen är det dumt att gnälla...
Men jag är SÅ trött på regn!!
Jag vill ha sol och värme.
Softa i min stol på gräset.
Inget annat.

Som det är nu blir jag knäpp.
Alla andra här med, tror jag.
Barnen är trött på att vara inne eller ute i regn.

Så nu har jag gnällt.

Vi har ändå hittat på roliga saker.
En fantastiskt rolig bilträff i Falkenberg till exempel.
Den rekommenderas varmt.
En sväng till stugan i Småland har vi med avverkat.
Alltid mysigt.

Nu laddar denna mamman för en stunds vuxentid med musik i hela huvudet.
På lördag är det Rock i dalen.
Den årliga rockfesten i byn.
Det ska bli roligt.

Sen väntar det årliga renoveringsfixet på semestern.
Kanske inte lika kul men det blir bra.

Kramar Helena 

1 kommentar:

  1. Ja regn e ej mysigt ju men tur man slipper det i sep när man åker till 35 gradigt land :) hehe gott o lapa sol o umgås med kärringen :)

    SvaraRadera