~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 3 maj 2015

Vad ska man med lekplats till?







Skogen är vår bästa lekplats.
Efter en lång period då mamman varit vääääldigt gnällig och inte kunnat göra vad hon vill själv så är vi nu tillbaka på banan.
Handen är inte helt återställd och jag får fortfarande göra det mesta med vänsterhanden istället.
Men skam den som ger sej.
Idag var det bara dax för skogspromenad med barn och kamera!
Det är tur att min fina Checker är automatare så att vi kan glida lite med.

Så alltså har vi klarat av glidarrunda solen med Checkern och sen galet mysig skogsrunda på ett av mina favoritställen.
Idag är livet rätt bra :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar