~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 21 maj 2015

Många inlägg


Nu är det länge sen jag skrev här igen.
Ska försöka komma ifatt och därför kommer det nog att dyka upp flera inlägg den närmsta tiden.
Jag vill ju ha med det mesta som händer i mitt liv.
Våren är en intensiv tid.
Men det är roligt när det händer en massa.
Bara man hinner med allt ;-)

Fick för mej att försöka tvätta och putsa min ögonsten en dag.
Ni kan säkert gissa hur det gick med en ganska nyopererad hand och en som dålig hand som väntar på operation.
Som tur var kom Michaela och hjälpte mej innan jag blev helt tokig.
Blankt blev det i alla fall en stund.
Kan tillägga att när bilen väl skulle visas upp hade det regnat och vår grusväg hade sett till att det inte var blankt längre.

Kom ihåg till mej till nästa gång:
Ta med trasa!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar