~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 21 maj 2015

Riksettanrallyt 2015


Jag ÄLSKAR att vi ha en egen bil!!
Alltså en BIL.
Alla andra fyrhjuliga fordon är fullständigt oviktiga.
Rysligt praktiska och nödvändiga men det som betyder något är vår Checker.
Mitt liv är nu så komplett som det kan bli.

På kristi himmelfärdsdagen var det dags för årets upplaga av Riksettanrallyt.
Målgången var lämpligt nog i Örkelljunga.
Och eftersom vi nu bestämmer själv när det ska köras och vem som ska med, bestämde vi oss för att delta i detta.
I alla fall på en liten sträcka.
Packade in barnen och körde till samlingsplatsen i Markaryd, för att invänta de andra som startat i Jönköping och kört vidare söderut.

Helt underbart!

I Örkelljunga avslutades det hela och över 600 bilar samlades mitt i byn.

Fantastiskt!

Barnen älskade det lika mycket som vi vuxna.

På sidan jag länkar till finns ett filmklipp där ni också se en glimt av oss.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar