~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 4 november 2014

Många järn i elden...

...och två ungar i ett träd :-)



Förra veckan var det höstlov och var det tog vägen vet jag inte riktigt.
Jag jobbade i och för sej lite mer än vanligt men ändå.
Tandläkaren besökte jag en sväng igen.
Min bråkiga tand verkar ha gett med sej och blir nog bra så småningom.
Så skönt!
Ett litet cirkusbesök hanns också med.
Barnen var MYCKET nöjda och det är huvudsaken.
Minen på de när elefanterna steg in var obetalbar.

I övrigt hade vi ett slappt och bra lov som avslutades med en liten halloweenfest här hemma.

Skickar hit en bild senare på festligheterna.

Idag har jag levererat de första fotona som är märkta med "Angelfoton".
Spännande som bara den!

Vill ni se mer så följ denna länken:

Annars prova att googla så borde sidan komma upp.

Tanken är att jag ska fota åt den som önskar så.
Utomhus nu till en början för nån vidare studio har jag ju inte.
Så vill du att jag ska fota dina barn, din familj, din hund eller vad du vill (nästan ;-)) så hojta till.
Jag erbjuder ca en timmes fotografering och bilderna levereras på ett usb-minne.
Var vi fotar kommer vi överens om.

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar