~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 26 oktober 2014

Tuff helg


Full jobbhelg som inleddes med ett 26-timmarspass av den lite mer besvärliga sorten startade jag helgen med.
Fortsatte med en ledig lördag som innehöll en väldigt trevlig halloweenfest.
Anjelin och Emilio fick fina ansiktsmålningar av Alicia och var mycket nöjda.

Och så avslut på helgen med ett elvatimmars pass.

Nu laddar vi för höstlov.
Jag börjar det med ett tandläkarbesök.
SEN kan vi ha roligt. :-)

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar