~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 23 oktober 2014

En liten test...






Jag fotar helst ute för där är ljuset oslagbart.
Men det kan jag ju inte göra jämt så idag har jag övat porträttfoto på skolfotovis.
Ignorera skuggorna på vissa bilder.
Måste fixa belysning eller på rätt sätt om jag ska göra det här fler gånger.
Modellerna var inte helt samarbetsvilliga heller sådär strax innan kvällsmat. ;-)

Funderingarna fortsätter men jag tror att de börjar ta form.
Känns spännande men har fortfarande svårt att tro på mej själv i detta avseendet.

Angående tandeländet så är den nog, peppar peppar, på väg att bli frisk.
Eller så luras den och slår till med buller och bång snart igen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar