~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 23 november 2014

Jobbhelgen är över.

Nu väntar en vecka med en massa innehåll.
Ovanligt va? :-)
Vi får nog allt börja med att införskaffa oss en ny diskmaskin.
Denna fina vän som används varje dag i vår storfamilj har nu börjat läcka vatten.
Inte bra!
Jag tror minsann att jag ska skaffa några vuxenpoäng genom att köpa mej ett strykjärn också.
Eller det räcker kanske inte med att bara ha ett? ;-)
Det ska kanske användas också.
Och så är ju första advent i antågande.
Äntligen!
Ett besök på Rusta eller något liknande måste det bli så att jag kan få stilla julbehovet lite grann.

Måste berätta om helgens lyckopiller.
Jag säger bara "Så mycket bättre"!
Har du inte kollat på det på lördagskvällarna så leta upp det på tv4s sida och se säsongen där.
Det är verkligen ett program som gör mej glad.
Roliga och intressanta artister som verkligen bjuder på sej själv.
Titta och njut!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar