~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 18 november 2014

Mycket i görningen


Det känns som att jag skyller på att jag har mycket att göra för jämnan nu. :-)
Det är ganska sant, faktiskt.
Att jag har mycket att göra alltså.
Inte FÖR mycket.
Men det händer en hel del spännande och roliga saker nu.
Och sen är det alltid en del att stå i med det här gänget av avkommor som vi har med.

Det är något som ska göras varje dag.
Tandläkarbesök, läxor, utvecklingssamtal och annat.
Även roligheter ska hinnas.
Sådant som att träffa en vän som det var längesen jag såg.
Lyssna på coola Lady Luck Combo en kväll förra veckan var också en trevlig rolighet.
Och inte att förglömma en GOD söndagsmiddag hos bästaste föräldrarna.

På jobbet händer det också saker.
En rolig utmaning är på gång och även en utbildning.
Processledare ska jag kunna titulera mej som sen.
Undrar om det är bra?
Låter rätt trist.
Men utbildningen verkar jätteintressant och givande.

Det är kul med lite variation i livet och just nu var det behövligt.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar