~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 25 december 2013

Uppdatering!


Läget är så här.
Min kära dator är på lagning.
Buhu!
Förmodligen kan man inte rädda mina bilder, men de ska försöka.
Jag väljer att inte tänka på eländet förrän jag måste.

Ni höll tummarna bra för mej i lördags för jag blev minsann bilägare!
En Chrysler grand voyager som vi får bra plats i, nästan allihop.
En lyxig variant med eldörrar och lite lull lull, som Ronnie säger.

Julafton är avklarad.
Himlans mysigt och god mat.
Många fina julklappar åt alla.
JAG fick minsann en massa fint också.
Extra snäll har jag nog varit för betydelsefull ägodel nummer tre fick jag min ägo.
En GPS!
Jag är alltid lite vilse i pannkakan och nu kan jag hitta rätt lätt som en plätt.

Bilder bjuder jag på när jag fått min dator.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar