~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 9 december 2013

Under kontroll

Japp vi har koll på läget!
Vet inte var tiden blir av, bara.
Trots att jag har tillgång till en dator, en platta och en mobil så är det tydligen förbaskat svårt att få ner några rader på den här adressen varje dag.

Här pågår i alla fall julplanering och lite sådant.
Julbak hanns med igår, som ni såg.
Mumsigt värre!
Har ni funderat på varför pepparkaksdegen alltid är godare än de gräddade pepparkakorna?
Det har jag.
Men inte kommit på något svar.
Bara ätit ännu mer deg ;-)
I det avseendet blir jag då aldrig vuxen.
Alltså om det bara är barnen som tjuväter deg.

Nu har snart halva december gått och än har vi inget vintrigt landskap utanför fönstren.
Mest gråtoner..
En liten förmiddag hade vi snö och barnen jublade.
De lekte för fullt hela förmiddagen i snön.
Sen regnade den bort.
Lika bra det ;-)

Det hinner nog komma mera snö innan den här vintern är över.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar