~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 11 december 2013

Instagram

Att blogga är roligt och givande.
Alltid!
Men ibland tar den lilla lilla stunden det tar för lång tid.
Eller så har min dag innehållit saker jag inte kan, bör eller vill dela öppet här.
Jag tycker nämligen att man ska respektera sina innersta känslor och inte dela de med hela allmänheten.
Jag tycker också att det är viktigt att man inte hänger ut andras tankar, känslor och liv.
Inte främmande människors, inte sina kollegors, inte sina vänners och verkligen inte sina barns.
Så jag försöker hålla denna bloggen rolig och givande för er utan att blotta för mycket.
Hoppas det är gott nog?

Mina funderingar kring mångt och mycket får ni i alla fall dras med.
Vårt vardagliga, bullriga men kärleksfulla liv får ni gärna också ta del av.

Det jag egentligen ville skriva är att om det är tomt här i bloggen så kan det finnas en bild eller flera på instagram.
För det tar ju bara en liten pluttstund att fixa :-)

lillronya heter jag där.

Just nu chillar jag i soffan och funderar på om jag ska ta tag i tvätt, städ eller matlagning.
Eller om jag bara ska strunta i det och njuta av min egen stund.
För snart ska alla goa barn hämtas och då kan jag ju göra som vanligt.
Allt samtidigt. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar