~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 18 september 2013

Möd i görningen

De är alltså som vanligt.
Inskolning på dagis fortsätter.
Det går bra men vi blir allt lite trötta.
Vi är ju vana vid softa i vår egen takt, vi.

Nätterna har jag tillbringat i vaket tillstånd tillsammans med Anjelin och hennes värkande öron.
Dubbelsidig öroninflammation och penicillin var det.
Hoppas att denna natten blir lugn...

Idag har alla barnen varit lediga utom Alicia.
Så himla skönt!

Kramar från tröttmössan Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar