~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 22 september 2013

Läget

...är under kontroll, tror jag.

Inskolningen på dagis fortsatte i förra veckan.
Sjukorna med.
Anjelin mår bättre men hostar som attan.
Liten lillebror har varit risig hela helgen.
Men det hör väl dagisstarten till.

Igår var vi bjudna på överraskningsfest.
Så himla roligt!
En barndomsvän fyllde jämt och hennes man hade ordnat en superfin fest åt henne.
God mat, mycket skratt och trevligt folk.

Idag har vi bara slappat och det är minsann behövligt ibland, det med.

Imorgon drar en ny vecka igång.
Den sista innan jag börjar jobba.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det.
Det är dessutom en vecka full av planer och känslor.
Men det klarar vi säkert..

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar