~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 13 september 2013

Galet längesen...

Tiden går så fort, som vanligt.
Och inte har jag så mycket att dela med mej av heller.
Inskolningen på dagis är i full gång.
Det går bra men det är mycket nytt att uppleva och lära.

Det fina sensommarvädret håller i sej.
Lite kallt på morgnar men så härligt resten av dagen.
Bara lite regn vissa dagar, men inga heldagsregn.

Idag är det fredag och det gillas skarpt!
I helgen väntar trevligheter som jag berättar mer om nästa gång.

Så, ja, jag lever.
Jag har inte glömt bort bloggen.
Ni vet, jag kommer tillbaka.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar