~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 12 juni 2013

Skolavslutning




Ettan, sexan och nian har avslutats idag.
Det är alltid lika stämningsfullt och fint med skolavslutning.

Efteråt firade vi med grillade hamburgare och korv.
Och så tårta såklart.
Detta tillsammans med min vän Karin och hennes barn.
En tradition som vi skapade förra året och som är väl värd att hålla fast vid.

Senare åkte jag och Nikita till Helsingborg för att fira min fina farmors 90-årsdag.
Hon är den snällaste och finaste människan jag känner.
Min djupaste rot i livet.
Hon var så glad för att så många firade hennes dag.

Nu sover de fyra yngsta barnen. 
Tre stycken i soffan för att man faktiskt får vara uppe så länge man vill på sommarlovet.
Det får gå i några dagar sen får vi nog rätta upp den saken lite grann.

Alicia, som gått ut nian, är iväg med kompisarna.
Och här sitter jag och väntar.
Som vanligt....
Jag är hopplös.
Slutar man någonsin att vänta på de tills de kommer hem?
Jag blir ju så trött när de är ute så sent.
Men det får vara värt det.

Michaela jobbar på med sina jordgubbar. :-)
Så är det att vara vuxen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar